poniedziałek, 15 lipca 2013

Zagłębie Dąbrowskie

Zagłębie Sosnowiec 2-0 Concordia Elbląg 


13.07.2013
Puchar Polski 2012/2013, grupa: Śląski ZPN - Sosnowiec
Widzów: 1200
Bilet: 8 zł

Drugie spotkanie tego dnia miało zgoła odmienną otoczkę. Po bilet na trybunę krytą musiałem stać w kolejce ok 10 min, ale dało mi to możliwość przyjrzeniu się infrastrukturze. Zrozumiałem dlaczego Wisła Kraków podczas przebudowy swojego stadionu zdecydowała się na wynajmowanie Stadionu Ludowego. Tym razem przed wejściem na stadion wymagane było uzupełnienie danych na bilecie, których i tak nikt nie sprawdzał. Mogłem równie dobrze napisać Krzysztof Jarzyna ze Szczecina i byłoby ok. Gdy zasiadłem na swoim miejscu nastąpiło zaskoczenie: Zagłębie Sosnowiec ma swoją piosenkę puszczaną przed meczem oraz w jego przerwie, której pod koniec miałem serdecznie dość bo puszczona była w kółko. Mecz rozstrzygnął się w ciągu 14 minut, ale doping trwał nieprzerwanie do końca spotkania.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz