piątek, 26 lipca 2013

120 minut w cenie 90

Piast Gliwice 2-2 pd.  Qarabağ Ağdam


25.07.2013
Liga Europy, III Runda eliminacyjna
Widzów: 5744
Bilet: 40 zł


Bilet wstępu rozczarowuje choć na pocieszenie otrzymałem "pamiątkowy bilet"

Do Gliwic udaliśmy się we dwóch odpowiednio wcześnie, aby spokojnie zakupić bilet i pooglądć stadion. Stadion zrobił odmienne wrażenie na uczestnikach wyprawy, bo jak wiadomo ile Polaków - tam tyle opinii, a było nas dwóch. 







 Młyn zrobił wrażenie bardzo melodyjną przyśpiewką już na samym początku spotkania.

Wśród fotoreporterów można było zauważyć Panią w ładnych czerwonych bucikach oraz Pana Krzysztofa.


Sam mecz ku mojemu zaskoczeniu dostarczył sporo sportowych emocji, a nawet mogłem być świadkiem jednej z ładniejszych bramek wśród tych oglądanych przeze mnie na żywo. Rozpaliła się nawet we mnie nadzieja na awans do dalszego etapu tych rozgrywek. 
Na stadion w Gliwicach zawitało z tego co zauważyłem 5 kibiców piłkarzy gości, ale na trybunach zasiadło ich tylko 4, bo jeden został odprowadzony spod kołowrotów do mniej dostępnego miejsca przez ochronę.
Mój towarzysz był bardzo zadowolony z tego, że mógł się ze mną zabrać bo nie zwykł oglądać meczów na żywo, po za naszą (wspólną) ukochaną drużyną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz