poniedziałek, 25 marca 2013

My się zimy nie boimy....


AP 2011 Zabierzów 3-1  Grębałowianka Kraków 


23.03.2013
Liga okręgowa, grupa: Kraków I
Widzów: w porywach 30
Bilet: brak

Pogoda sieje zamęt w terminarzach niższych lig, więc musiałem ja także musiałem zmienić swoje plany. Wybór w rozgrywanych spotkaniach nie był zbyt duży, więc celem stał się Skotnicki obiekt ze sztuczną murawą. Boisko było bardzo oblegane przez piłkarzy, bo przed spotkaniem ligi okręgowej rozgrywany był sparing, a pod koniec meczu rozgrzewkę rozpoczynali piłkarze Hutnika przed swoim spotkaniem kontrolnym.


  • Impreza nie była biletowana, więc mogłem sobie wybrać sektor. Gdy temperatura powietrza dawała się we znaki, udawałem się do swoistego Skyboxu celem ogrzania.


  • Frekwencja na stadionie stale się zwiększała. Na początku spotkania było 25 osób + pies, by pod jego koniec osiągnąć liczbę ok 40 osób. 

  • Pojawiły się też barwy drużyny "przyjezdnych".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz