poniedziałek, 4 marca 2013

Na zachód!


SG Dynamo Dresden  1-0  Herta BSC 


02.03.2013
2. Bundesliga
Widzów: 29174
Bilet: ok. 100 zł

Sezon piłkarski postanawiam rozpocząć od wycieczka za zachodnią granicę. Moim celem staje się pojedynek w 2. Bundeslidze.
Dzień rozpoczynam od zwiedzania centrum Drezna gdzie od godzin porannych mijają mnie ludzie w żółto-czarnych szalikach. Na dwie godziny przed meczem udaję się w stronę stadionu. Mijając dworzec spotykam bardzo liczną grupę kibiców gospodarzy chcących przywitać kibiców przyjezdnych.
Przed samym wejściem udaję się do Fanshop'u, którego asortyment robi na mnie spore wrażenie.
Po wejściu na obiekt przeglądam ofertę cateringową.
Chcąc skorzystać z ww oferty należało zakupić "Dynamo karte".
Po zakupie karty spostrzegam jednak, że w zasadzie jestem jedyną osobą mającą ochotę na śledzia. Postanawiam więc skosztować tego co przeważająca większość miejscowych.
Pragnę nadmienić, że piwo tylko wygląda tak kusząco... smakuje okropnie, zastanawia mnie tylko jak okropnie może smakować grzane wino bezalkoholowe, ale nie jestem na tyle odważny, żeby to sprawdzać.

Po konsumpcji udaję się na trybuny, gdzie po "rozpoznaniu terenu" czeka mnie już tylko mecz.







Miejscowym piknikom było bardzo nie wsmak odpalenie pirotechniki "niebieskich".
Stewardzi byli przygotowani także na niepogodę, a że niebo było bezchmurne zechcieli w wykorzystać swoje parasole podczas wykonywania rzutów rożnych.
Po zakończonym meczu zostaję w mieście jeszcze jeden dzień po czym wracam do domu gdzie mogę wykorzystywać łupy przywiezione z Niemiec. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz