niedziela, 15 września 2013

Ach jak ja kocham to miejsce...

Rozwój Katowice 0-0  Górnik Wałbrzych


14.09.2013
II liga, grupa: zachodnia
Widzów: 300
Bilet: 10 zł

Na stadionie Rozwoju swoją obecność odnotowałem po raz drugi dzięki godzinie rozgrywania spotkania oraz za sprawą przeciwnika, który to posiada wielu kibiców. Jakież było moje rozczarowanie gdy po wejściu na stadion zobaczyłem pusty sektor gości, a za płotem kilkaset kibiców prowadzących doping w towarzystwie równie dużej grupy "białych kasków", których ilość systematycznie się zwiększała. Po 42 minutach staniach pod bramą pod kibiców z Wałbrzycha zostały podstawione autokary, których dachy zostały wykorzystane i tym sposobem kilkadziesiąt osób mogło oglądać mecz.







 #Ach jak ja kocham tu miejsce, jest tyle policji, czuję się bezpiecznie...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz