niedziela, 15 września 2013

Nie ma football'u ...

Górnik Wesoła 2-1  Polonia Łaziska Górne


14.09.2013
III liga, grupa: opolsko-śląska (północ)
Widzów: 200
Bilet: 8 zł
Nie zakładałem wizyty w Mysłowicach tego dnia, ale jak się okazało pod stadionem Podlesianki Katowice, tamtejszy mecz został odwołany i należało znaleźć jakąś alternatywę. Nie mogłem trafić lepiej: pan porządkowy na wstępie (spóźniłem się 10 minut) poinformował mnie o wyniku, stałem się posiadaczem dwóch biletów na wymianę, zaznałem niesamowitego klimatu. Przeważająca część widzów wyznawała zasadę: "Nie ma football'u bez alkoholu" i po zakończonej pierwszej połówce (niekoniecznie meczu) należało skoczyć do pobliskiego sklepu po następną. 








 # Byłem przekonany, że to sektor kibiców gości
 # Jak się okazało - to miejscowa toaleta


# Namiastka pozostawionych pamiątek...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz