sobota, 19 kwietnia 2014

Lechia i Śląsk

Śląsk Wrocław 1-0 Lechia Gdańsk



12.04.2014
Ekstraklasa
Widzów: 18 046
Bilet: 64 zł


Celem kolejnej podróży padł Wrocław. Miasto chętnie odwiedzane przez mnie ze względu na swój urok (choć może to tylko przesyt Krakowem). Wycieczkę rozpocząłem od zakupu biletów pod stadionem oraz zameldowania w hotelu, gdzie już od poranka można było rozpoznać Matchday. Gdy już bilety były zakupione udaliśmy się do Zoo, gdzie spotkała mnie miła niespodzianka, bo z podwyższenia mogłem oglądać mecz Ślęzy Wrocław. Gdy zbliżała się już godzina "W" udaliśmy się na stadion, a tam kolejne zaskoczenie: bardzo szybkie wejście na stadion. Arena sama w sobie bardzo mi się spodobała i bardzo przypominała mi tą z Doniecka. W czasie meczu przyjaźni nie zabrakło pozdrowień dla Wisły Kraków. Po powrocie do hotelu kibice z Gdańska dawali o sobie znać do późnych godzin z nocnych a  jeden z nich (zawiedziony wynikiem) stwierdził, że nie zawsze jest niedziela.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz